Niekoľko všeobecných otázok komerčného druhu alebo týkajúcich sa vášho predajného kanála je pravdepodobne dôležité na určenie vašej stratégie.
Kto sú vaši zákazníci?
- Ak ste výrobca, dovozca alebo zástupca, dodávate iba prostredníctvom veľkoobchodníkov alebo priamo zákazníkom z priemyslu, dodávateľom alebo dokonca koncovým používateľom?
- Ak dodávate iba prostredníctvom veľkoobchodníkov, poskytujete zákazníkom (zákazníkom) aj informácie o výrobku priamo.
Koľko zákazníkov máte?
- Je to dôležité, aby ste určili, koľko práce vás poskytne vašim zákazníkom. V závislosti od vašej zákazníckej základne môžete rozlišovať zákaznícke skupiny, ak sa ich potreba informácií o produkte líši.
- V závislosti od zákazníckej základne môžete rozlišovať skupiny zákazníkov, ak sa ich potreba informácií o produkte líši.
Potrebujete tieto informácie poskytnúť zákazníkom?
- Digital / tlačený
- V koľkých rôznych formátoch?
- Ako často?
- Koľko ľudí je zamestnaných v tomto počte ekvivalentu plného pracovného času (FTE)?
Ste nezávislá spoločnosť alebo dcérska spoločnosť?
- Ak ste dcérskou spoločnosťou, je vaša materská spoločnosť zahraničnou spoločnosťou?
- Ak je vaša materská spoločnosť zahraničná, má ETIM už miestnu organizáciu v domovskej krajine vášho rodiča a / alebo už existuje verzia ETIM v materinskom jazyku vášho rodiča?
- To je relevantné pre možnosť poskytovania utajovaných informácií prostredníctvom vašej materskej spoločnosti.
Aká je vaša trhová oblasť? Regionálne, národné, medzinárodné alebo dokonca globálne?
- Utajované informácie ETIM sú jazykovo nezávislé a môžu byť jednoducho konvertované na už dostupné jazyky v modeli. V tejto chvíli (2017) existuje 16 jazykových verzií.
Čo robí váš konkurent?
- Ak na rozdiel od vás, vašich konkurentov už možno nájsť vo vyhľadávacích systémoch založených na klasifikácii ETIM, môže to priamo ohroziť váš obrat. Naopak, v týchto systémoch je možné nájsť nové obchodné príležitosti. To znamená nielen nových zákazníkov, ale aj existujúcich zákazníkov, ktorí nájdu výrobky vo vašom sortimente, ktoré si od vás nestihli objednať.
Sú vaši zákazníci tiež potrební informácie podľa iných klasifikačných systémov, napríklad eCl @ ss alebo UNSPSC?
- V tomto prípade musíte venovať pozornosť tomu, že akýkoľvek softvér, ktorý si kúpite alebo vyvíjate, podporí viacero klasifikácií. Pokúsime sa čo najviac spolupracovať a harmonizovať s ostatnými normami. Napríklad existuje spolupráca medzi ETIM Germany a eCl @ ss pre elektrotechnický sektor, kde sú obidve štandardy harmonizované čo najviac a je k dispozícii mapovanie. Prepojenie medzi ETIM a UNSPSC, aj pre elektrotechnický sektor, je založené ETIM Severná Amerika.
- Pokúsime sa čo najviac spolupracovať a harmonizovať s ostatnými normami. Napríklad existuje spolupráca medzi ETIM Germany a eCl @ ss pre elektrotechnický sektor, kde sú obidve štandardy harmonizované čo najviac a je k dispozícii mapovanie. Prepojenie medzi ETIM a UNSPSC, aj pre elektrotechnický sektor, je založené ETIM Severná Amerika.
- Ale aj keď táto harmonizácia uľahčuje úsilie, stále musíte vytvoriť rôzne formáty na podporu potreby informácií podľa rôznych noriem.
Aké dôležité je elektronický obchod na dosiahnutie obratu? Očakávate, že sa v budúcnosti zvýši tento význam?
- Ak chcete zverejniť informácie prostredníctvom vašej webovej stránky (online databáza) alebo si želáte umožniť náš zlepšený príjem objednávok cez internet, klasifikácia ETIM môže poskytnúť optimálny a rýchly výber správneho produktu.
Používate v súčasnosti riešenia elektronického podnikania na príjem objednávok, spracovanie objednávok, fakturáciu atď.?
- Ak áno, chcete toto rozšírenie rozšíriť?
- Ak nie, myslíte, že ich budete používať v blízkej budúcnosti?